Logo haaksbergerkoerier.nl


Dierenopvangcentrum Enschede ontving de meeste stemmen tijdens de Rabobank Clubkas Campagne van de Rabobank Enschede-Haaksbergen.
Dierenopvangcentrum Enschede ontving de meeste stemmen tijdens de Rabobank Clubkas Campagne van de Rabobank Enschede-Haaksbergen. (Foto: )

Tweeduizend euro Rabo Clubkas naar Bon Boys en HSC'21

  Verenigingen

De winnaar van de Rabo Clubkas 2018 is Dierenopvangcentrum Enschede. Het asiel ontving de meeste stemmen tijdens de Rabobank Clubkas Campagne van de Rabobank Enschede-Haaksbergen. Op respectievelijk plek 3 en 4 eindigden de Haaksbergse voetbalclubs Bon Boys en HSC'21. KWF Kankerbestrijding afd. Enschede eindigde op plek 2. Voor de top 7 was er 2.000 euro, daaronder werden de bedragen steeds ietsje lager.

Enschede/Haaksbergen - Rabobank Enschede-Haaksbergen draagt het verenigingsleven een warm hart toe en steunt verenigingen en stichtingen via de Rabo Clubkas Campagne.

Maar liefst 187 deelnemers aan de campagne van dit jaar mogen nu dankzij de stemmen van 7.800 klanten rekenen op een financiële bijdrage.

Kockmann: "De Rabobank Clubkas Campagne is een goed voorbeeld waarin de Rabobank zich onderscheidt, namelijk dat de klanten en leden van de bank inspraak hebben op de verdeling van een deel van de winst van de bank. Deze winst vloeit zo terug naar het lokale verenigingsleven. Dat is een aandeel in de lokale gemeenschap. In totaal verdelen wij dit jaar 100.000 euro onder de deelnemers waar op gestemd is."

"Klanten hebben wel degelijk invloed bij ons", benadrukt Kockmann. "Ze konden tussen 1 en 22 mei stemmen op de club die zij een warm hart toedragen. En dat is gedaan! In totaal namen ruim 7.800 klanten de moeite om te stemmen: samen brachten zij ruim 15.000 stemmen uit. Dat is een prachtig voorbeeld van betrokkenheid en daar zijn we heel trots op."

reageer als eerste
Meer berichten




Shopbox